Tack för stödet Crypto Jag tänkte att jag måste lämna den här sidan eftersom den ger mig speltankar men jag gillar att hjälpa människor som behöver det.
Jag tänkte häromdagen på att bli av med min smartphone, jag tog ett lån på 25 000 pund med Halifax personliga lån för att betala av mitt lån på huset och fick precis betalningsbeloppet på 23 800 pund, jag fick 24 800 pund på min bank och väntar på min återbetalning från banken för skinsmgnate för 1 600 pund för att betala huslånet, sedan har jag förlorat pengarna i helgen och jag har bara förlorat pengarna i helgen. 10k premiumobligationer också för att täcka det
Thanks for the support Crypto I was thinking I need to get off this site as it gives me gambling thoughts but I like helping people who need it.
I was thinking the other day of getting rid of my smartphone ive took a £25000 loan out with Halifax personal loans to pay of my loan on the house and just got the settlement amount £23800 ive got £24800 in my bank im waiting on my refund from the bank for skinsmgnate for £1600 to pay the house loan then ive nothing left i need the refund to cover me this month I lost that money at the weekend and just cashed in 10k premium bonds as well to cover it
Automatiskt översatt: