Lycka till med att få tillbaka det - förhoppningsvis ser de alla problem i media och ger dig pengar. Jag hoppas kunna gå den vägen med TERRVERS med rbs - bara runt 2,2k men jag känner mig hemsk. Jag har inte spelat på flera år förrän de senaste två månaderna, det här forumet har varit en sådan hjälp och fått mig att inse att de bara är absolut avskum så jag har inte gjort insättningar på flera veckor sedan jag såg allt detta.
lyckats få Webmosac & E000 återbetald av banken hittills utan några frågor med alla bevis jag skickat över
All the best getting it back - hopefully they see all of the issues in the media and refund you. I’m hoping to go down that route with the TERRVERS with rbs - only around 2.2k but I feel awful. I’ve not gambled in years until the last 2 months, this forum has been such a help and made me realise they are just absolute scum so I haven’t deposited in weeks since seeing all of this.
managed to get Webmosac & E000 refunded by the bank so far without any questions asked with all of the evidence I sent over

Jag pratade med Visa och Mastercard tog direkt upp ett klagomål via mastercard direkt med avdelningen för tvistanspråk angående utredningen och den stängdes ner omedelbart. Visa sa att hänvisa till banker direkt för återkrav mot handlare