Vad alla måste inse är att du aldrig kommer att vinna på dessa sajter, du kan få en vinst först och sedan kommer de långsamt att tömma dina pengar, det är samma mönster på dem alla för det mesta (en del inte ens en vinst!) Jag har spelat dem i flera år nu är bonusrundorna riggade efter att ha fått dem från £1 upp till £35 bonusrundor, de £35 betalar lika mycket som de £1 som alla har ett skämt för att jag har samma taktik. för det under åren till och med nu är jag lite frestad. Jag har bara använt dem i en vecka under de senaste 8 månaderna och förlorat cirka £15000 under den veckan samma mönster som det alltid är, bara håll dig borta från dem, det är inte värt besväret om du vinner stort kommer de inte att betala dig, de kommer att stoppa dig och betala i små mängder om du får pengar tillbaka, tro mig, du kommer att gå förut eller värre!
What everyone needs to realise is that you will never win on these sites you may get a win at first then they will slowly drain your funds its the same pattern on all of them mostly(some not even a win!) I have played them for years now the bonus rounds are rigged having got them from £1 up to £35 bonus rounds the £35 ones pay as much as the £1 ones its a joke they all use the same tactics I am such a fool to have fallen for it over the years even now I am slightly tempted I have only used them for one week in the last 8 months and lost about £15000 in that week the same pattern as it always is just stay away from them its not worth the hassle if you win big they will not pay you they will stall you and pay in trickles if you get money back never go back on again trust me you will go right back to where you were before or worse !
Automatiskt översatt: