Hej förlåt alla för det långsamma svarsarbetet har varit galet, kommer hem ikväll och ska försöka mejla er alla. Jag har fått återbetalningar från Dsservltd, Ari10, Alla Kashia-varianter (Djembe, Sankofa, Empire), Depasify, Cloud Smart Hosty, Artiluxa, jag tror att jag kan bli framgångsrik med Eduntage. Men ibland har inte ALLA transaktioner återbetalats, de har missat några. Men det här är de enda jag kan hjälpa till med för tillfället, jag letar fortfarande efter mycket mer 😫 om du vill att jag ska hjälpa dig med kontakterna jag använde så säg till vilken handlare. Med många av dem återbetalade de utan svar och jag skulle skicka till flera handlare så jag vet inte alltid vilken som är rätt men måste vara en av dem.
Hi sorry all for the slow reply work has been crazy, will be home tonight and will try and email you all. I have had refunds from Dsservltd, Ari10, All Kashia variations (Djembe, Sankofa, Empire), Depasify, Cloud Smart Hosty, Artiluxa, I think I may be successful with Eduntage. But sometimes not ALL transactions have been refunded they’ve missed some. But these are the only ones I can help with at the moment, I’m still looking for a lot more 😫 if you want me to help you with the contacts I used please let me know which merchant. With a lot of them they refunded without a reply and I would send to several merchants so don’t always know which is the right one but must be one of them.
Automatiskt översatt: