Is it possible to get refunds if you used flexipin?
Automatiskt översatt:
Lucid_1337
Rascal2002
Diamant
Rascal2002
1 år sedan
Kolla så du fyllt i rätt datum, ibland trycker man för snabbt, du kanske råkat ta en datum innan transaktionerna ägde rum, kolla alltid så årtal och allt stämmer🙂
"Hej Kära mobilumpay, kan ni bekräfta att det är ok att jag gör chargeback på dessa transaktionerna via Revolut eftersom jag aldrig fått någon kryptovaluta levererad och hjälper ni mig sedan till att återbetala transaktionerna?"
Sedan inväntar du bara svar där dom bekräftar och du visar upp det för Revolut🙂
Ja det ser bra ut, dom brukar vara rätt snabba på att svara som tur är 👌
Automatiskt översatt:
xbigguyxxx
Diamant
1 år sedan
I have a transaction on Revolut for excurr I read the t&c’s on their website it says that Uk is a restricted country on their site so I messaged them not sure if it will make any difference though
Automatiskt översatt:
Dt100
Diamant
1 år sedan
Fca said to make an official complaint with them about Cardaq!! So that's what I will be doing!
Eftersom du aldrig har fått några varor så bör det fortfarande gå att få tillbaka pengarna även om det gått över 3 månader.
Dock blev jag nekad för några transaktioner av Revolut just för att det hade gått över 3 månader😕
Automatiskt översatt:
Dt100
xbigguyxxx
Diamant
xbigguyxxx
1 år sedan
Cardaq 100000% processed SMPAY
Automatiskt översatt:
xbigguyxxx
Dt100
Diamant
Dt100
1 år sedan
I know bud but they are just blanking us !
Automatiskt översatt:
makelios6
Dt100
Platina
Dt100
1 år sedan
Min vän, hittade du något med national bet?
Automatiskt översatt:
Williamj86
Platina
1 år sedan
had this update from bank today concerning the last if my chargebacks, i dont get the botton one about the 120 days can anyone advise on what i can do abut these ones.
Ändrad
Automatiskt översatt:
xbigguyxxx
Williamj86
Diamant
Williamj86
1 år sedan
You will not get them if over 120 days mate strange how they do ones then dont ive got ones like that the scum will not raise !
Automatiskt översatt:
Williamj86
xbigguyxxx
Platina
xbigguyxxx
1 år sedan
its the we could extend it to maximum 540 days so why cant they do that like, dont get me wrong happy the other ones have been chargedback but still i didnt realise till i checked my statements over the weekend.