Så jag vill verkligen hjälpa människor att bli framgångsrika med återkrav eftersom jag HATAR spelbranschen. Jag har dock följt den här tråden i flera månader och ser hur råd och mallar bara missbrukas och förstör chanserna för fler människor att lyckas eftersom folk bara använder samma och inte justerar dem.
Jag har nu lyckats med alla återkrav som jag har gjort med mina banker. Jag kan, beroende på ditt fall, kanske hjälpa men eftersom jag är en spelberoende med 200k euro i skulder, skulle jag vilja ha en belöning om du lyckas.
Alla som vill prova kan kontakta mig på Discord, se användarnamn i tidigare kommentar.
Jag tror inte att jag kan hjälpa till med återkrav som redan har höjts och avvisats hos din bank. Helst är din situation:
-Större belopp till samma handelsnamn
-Inte äldre än 120 dagar
- Har inte redan tagits upp med din bank
Jag är från Sverige så jag är inte säker på om min metod skulle vara lika framgångsrik för banker i andra länder.
Jag ger en kostnadsfri "bedömning" om jag tror att du har ett ärende. Om du vill gå vidare tar jag en liten avgift på 50 euro för att vägleda vilken anledning du ska välja, vad du ska skriva etc. Beroende på mängd och komplexitet kan vi diskutera storleken på "belöningen" om du kommer att lyckas med din återbetalning.
Allt kommer att baseras på förtroende, eftersom jag aldrig kommer att kunna tvinga dig att faktiskt kontrollera om du är framgångsrik, eller tvinga dig att betala mig.
Du bör också vara mycket medveten om att det finns väldigt lite juridisk vägledning kring detta område, olika banker verkar hantera det på olika sätt och att det är en risk för att du själv kan anses vara den som begår bedrägeriet.
So, I really do want to help people be succesful with chargebacks since I HATE the Gambling industry. I have followed this thread for months though and see how advices and templates just gets misused and ruin the chances for more people to succeed since people are just using the same ones and dont adjust them.
I have been succesful now with all chargebacks I have raised with my banks. I can, depending on your case, maybe help but since I am a gambling addict with 200k euro in debts, I do would like a reward If you are succesful.
Anyone that wants to give it a try can contact me at Discord, see user name in previous comment.
I dont think I can help with chargebacks that already have been raised and rejected with your bank. Ideally your situation is:
-Larger amounts to the same merchant name
-Not older than 120 days
-Have not been raised already with your bank
I am from Sweden so I am not sure If my method would be as succesful for banks in other countries.
I will give a free "assesment" regarding if I think you have a case. If you want to proceed I will take a small fee of 50 euro to guide on what reason you should chose, what you should write etc. Depending on amount and complexity we can discuss the size of the "reward" if you will be succesful with your chargeback.
It will all be based on trust, since I will never be able to force you to actually control if you are succesful, or force you to pay me.
You should also be very aware of that there is very little legal guidance regarding this area, different banks seem to handle it in different ways, and that it is a risk to that you yourself could be considered to be the one that committs the fraud.
Automatiskt översatt: