Easytransac kan svara på min trustpilot och få den borttagen för att vara "förtalande" men de kan inte svara på sina egna mejl. De bryter mot sina egna villkor genom att göra affärer med Ewave. Men det vill de inte veta om. Jag kommer också att rapportera dem till de franska myndigheterna.
Easytransac can respond to my trustpilot and get it taken down for being "defamatory" but they can't respond to their own emails. They breach their own t&Cs by doing business with Ewave. But they don't want to know about that. I'm going to report them to the french authorities also.
Någon som har någon e-post eller kontakt till "LUXTEL"? Jag har sett fler personer i den här tråden fråga men ingen verkar hitta någon kontakt till dem...
Anyone please have any email or contact to "LUXTEL"? I have seen more people in this thread ask but no one seems to find any contact to them...
Har väntat sedan mitten av maj på återbetalning från Transact, fortfarande ingenting på kontot, varit i kontakt med dem igår och de säger att jag redan fått mina pengar haha...
Been waiting since middle of may for a refund from Transact, stil nothing on the account, been in contact with them yesterday and they say i recived my money already haha…