Funderar på att hantera banktvister. Kontaktade först min bank idag och gick med varorna som inte mottagits. Sa att det var digital konst.
Min bank tittade på det och sa att MCC:n var spelrelaterad så att jag inte kunde bestrida det, de frågade mig massor om jag spelade osv. Väldigt orolig för att få en markör.
Finns det något sätt jag någonsin kan få dessa bestridda? Det är konstigt eftersom jag tidigare inledde en bestridande mot samma handlare för varor som inte mottagits och den vann. Men nu vill banken inte ha något med det att göra?
kan någon hjälpa till alls snälla?
Looking at doing bank disputes. Initially contacted my bank today and went with goods not recieved. Said it was digital art.
my bank had a look and said the MCC was gambling related so I could not dispute, quizzed me loads asking if I gamble etc . Really worried about getting a marker.
is there anyway I could ever get these disputed? It’s strange as in the past I raised one dispute against the same merchant for goods not recieved and it won. However now the bank want nothing to do with it?
can anyone help at all please?
Automatiskt översatt: