Gav de dig information om vilka dokument XYZLOTR skickade in? Jag ska lämna in ett klagomål till min bank, och jag skulle verkligen uppskatta om du kunde vara så vänlig att få den informationen.
Automatiskt översatt:
Majdkdl
Snowyhill84
Platina
Snowyhill84
5 månader sedan
Do rillpay refund?
Automatiskt översatt:
Snowyhill84
Sabine1984
Platina
Sabine1984
5 månader sedan
Neither did I, not intentionally. They replied straight away saying nothing to do with them...
Automatiskt översatt:
Sabine1984
Snowyhill84
Diamant
Snowyhill84
5 månader sedan
So its not confirmed its them. Too bad.
Ändrad
Automatiskt översatt:
Danixxx
Diamant
sd80
5 månader sedan
WOW, så jag började titta på handlare från tidigare register, sommaren 2024. Kan du berätta om dessa var nya? Jag såg webbplatsen för videospel till exempel. Den verkar vara ur drift. Är det via formuläret? Hur länge sedan?
WOW, so I started to look at merchants from past records, summer of 2024. Can you tell me if these were recent. I saw the website for videogames for example. It seems to be out of commission. Is it via form. How long ago?
Automatiskt översatt:
5 månader sedan
Go get crypto is bitsent/quickbit dont refund but i jad succesfull chargebacks with them
Automatiskt översatt:
Danixxx
Diamant
5 månader sedan
FLVA
FLIVNAM
I been lookinh for these for months on end now can anyone help
Also arthur frommers - theres a le git website that defo ismt them
Brotoloc services - samr as above
Or if it is them they blank emails
Automatiskt översatt:
Klikken
Utbmitchy
Silver
Utbmitchy
5 månader sedan
Also looking for this, update if you find anything.
Tyvärr hjälper det mig inte så mycket! Vet du vilket företag som ligger bakom det? Eller har du någon kontakt? Jag hittar ingenting alls!
Automatiskt översatt:
Unbroken
Haye
Platina
Haye
5 månader sedan
Det var en digital plattform där de, efter att ha gjort betalningar, skapade ett konto åt mig och allt annat för att få tillgång till webbplatsens funktioner. Jag nämnde aldrig kryptovalutor eller något liknande. Jag lämnade in en bestridande, och inom några dagar återbetalade handlaren avgifterna.