Ja - han pratar rent strunt - säger att han har fått pengarna tillbaka av Kryptonim - och ber sedan om folks e-postadresser, skickar ett mejl där han säger att han tar betalt för sina tjänster för att hjälpa dem att få en återbetalning - det är rent nonsens. Jag har förresten noll förtroendeproblem, jag gillar helt enkelt inte lögnare och människor som försöker utnyttja redan sårbara människor. Han erbjuder en falsk tjänst och försöker tjäna på den - det är verkligen ett brott mot forumets policy. Allt jag bad om var bevis, han presenterade inga eller skickade mejl där han bad om pengar. Jag gillar inte det beteendet och jag står fast vid det.
Yes - he is talking complete rubbish - saying he’s been refunded by Kryptonim- then asking for people’s email addresses, sending an email saying he charges for his services to assist them in getting a refund - that’s complete Rubbish. I have zero trust issues by the way, I just don’t like liars and people that try and take advantage of already vulnerable people. He’s offering a fake service and trying to profit From it - that is surely a breach of the forum policy. All I asked was for some proof, he didn’t produce any an sent emails asking for money. I don’t like that behaviour and I’ll stand by that.

Falskt?

Kan du låta alla veta att detta också är fejk - TACK