Japp, precis.
Även om det vi verkligen behöver göra är att få spelkommissionen, PSR, kortsystem och banker att införa något som förhindrar denna lömska praxis och hindrar oss från att behöva gå igenom denna fruktansvärt tidskrävande process från första början.
Åtgärderna mot spelförebyggande åtgärder i Storbritannien bör vara vattentäta. Det borde inte finnas en situation där vi missbrukare (för det är vad vi är) faller mellan luckorna för att det är lönsamt eller för att någon inte kan tvingas ta ansvar.
Nu kunde jag inte bry mig ett skit om pengarna. Jag förnekar inte att det inte skulle vara trevligt att få tillbaka, men jag är mer orolig för människor som inte är starka nog att hantera det här.
Ärligt talat, jag skulle vara död nu om jag inte vore så inkompetent på gör-det-själv-lösningar, om du förstår vad jag menar?
Jag är bara så orolig för de som förstår hur man knyter en knut eller sätter en ordentlig spik i en takbjälke, de som kommer efter oss, är skyddade.
Hur kan vi göra detta?
Jag har fått min parlamentsledamot involverad och de är helt med på tåget. Det här måste få ett slut.
Yep, spot on.
Although, what we really need to do is make the gambling commission, PSR, card schemes and banks put something in place that prevents this insidious practice and stops us having to go through this horrifically time consuming process in the first place.
Gambling prevention measures in the UK should be watertight. There shouldn't be a situation where us addicts (because that's what we are) fall through the gaps because it's profitable or someone can't be arsed to take responsibility.
I now couldn't give a flying fuck about the money. I'm not denying it wouldn't be nice to get back but I'm more concerned about people who aren't strong enough to deal with this.
I'll be honest, I'd be dead now if I wasn't so incompetent at DIY solutions, if ya get my drift?
I'm just so concerned about those who understand how to tie a knot or put a decent nail in a rafter, those who come after us, are protected.
How can we do this?
I've got my MP involved and they're fully on-board. This has to stop.
Automatiskt översatt: