Dela med dig av dina intryck eller negativa kommentarer om 8888.bg.
Själv är jag extremt missnöjd. Och från generering av vinster. Det finns många insättningar och bara ett uttag. Jag har också provat olika spelleverantörer och resultatet är detsamma. Aritmetiskt medelvärde enligt mitt spel är chansen att vinna ett snurr bara 10%. Det finns många olika bonusar, men några av dem har väldigt svåra förutsättningar.
Den nya bonusen är 200 BGN spelad, du får ett snurr på hjulet. Och detta hjul ger bara 3-5 gratissnurr värda 0,20 BGN. Oerhört löjligt och hånfullt.
Vad tror du ?
Please share your impressions or negatives about 8888.bg.
Personally, I am extremely dissatisfied. And from the generation of profits. There are many deposits and only one withdrawal. I have also tried different game providers and the result is the same. Arithmetic mean according to my game, the chance of winning a spin is only 10%. There are many different bonuses, but some of them have very difficult conditions.
The new bonus is BGN 200 played, you get a spin on the wheel. And this wheel gives only 3-5 free spins worth BGN 0.20. Extremely ridiculous and mocking.
What do you think ?