Din användning av våra webbplatser/tjänster utgör ditt samtycke till våra cookies.Läs merGodkänn
HemKlagomålRockySpin Casino - Spelarens konto har stängts.
RockySpin Casino - Spelarens konto har stängts.
Löst
Vårt utlåtande
Ärende avslutat
Belopp:
485 €
RockySpin Casino
Säkerhetsindex
7.6 Över medel
Ärenderapport
Översättning
The player from Spain won €485 on August 1, 2026, but was unable to withdraw his winnings due to account deactivation and lack of access to funds. He received a response stating that his account had been closed for administrative reasons. We contacted the casino, which confirmed that the requested documents had been approved and then asked him for the remaining refund details by email. After he provided the requested information, the casino confirmed that the refund had been processed and sent to his bank account, and the complaint was later marked resolved by him.
Spelaren från Spanien vann 485 euro den 1 augusti 2026, men kunde inte ta ut sina vinster på grund av kontoavaktivering och bristande tillgång till pengar. Han fick ett svar som uppgav att hans konto hade stängts av administrativa skäl. Vi kontaktade casinot, som bekräftade att de begärda dokumenten hade godkänts och bad honom sedan om återstående återbetalningsinformation via e-post. Efter att han lämnat den begärda informationen bekräftade casinot att återbetalningen hade behandlats och skickats till hans bankkonto, och klagomålet markerades senare som löst av honom.
Automatiskt översatt:
Diskussion
Offentligt
EdwarsJ
Brons
Offentligt
3 veckor sedan
Översättning
Den 1 augusti 2026, ungefär klockan 17:00, vann jag 485 euro när jag spelade ett spel. Jag försökte ta ut pengarna, men sidan stängdes och nu kan jag inte sätta in eller ta ut några pengar. Jag försökte ändra mitt lösenord, men jag har inte fått några e-postmeddelanden med en länk för att göra det. Det står också att mitt konto är inaktiverat. Varför? Det här är hemskt; jag betalade för att spela. Jag skrev till kontakt-e-postadressen och de svarade att de hade stängt mitt konto av administrativa skäl.
On August 1, 2026, at approximately 5:00 PM, I won €485 playing a game. I tried to withdraw the money, but the page closed, and now I can't deposit or withdraw any funds. I tried changing my password, but I haven't received any emails with a link to do so. Also, it says my account is deactivated. Why? This is awful; I paid to play. I wrote to the contact email address, and they replied that they closed my account for administrative reasons.
El día de 1 de agosto 2026 aproximadamente a las 5 y algo de la tarde gane 485€ jugando intente hacer retiro del dinero y la página se cerró y ahora no me deja ingresar ni retirar el dinero, intente cambiar la clave y tampoco me llega ningún correo con link para hacer, resolver esto otra cosa me pone cuenta desactivada porque? Esto me sabe fatal yo he pagado para jugar, escribí al correo de contacto y me han respondido que han cerrado mi cuenta por sedición administrativa y ya
Automatiskt översatt:
Offentligt
Kristina
Complaint Resolution Center Team Lead
Offentligt
3 veckor sedan
Översättning
Viktigt meddelande:
Casino Guru kommer aldrig att be om betalningar eller åtkomst till dina konton för att slutföra en KYC. Om någon påstår sig vara från Casino Guru och gör det, lämna inte ut någon information.
Vi kontaktar bara spelare genom den här officiella klagomålstråden eller via @casino.guru-mejladresser. Kontrollera alltid avsändarens domän och verifiera mejladressen till den som hanterar ditt klagomål genom att klicka på hens avatar som syns i den officiella klagomålstråden.
Om något känns misstänkt, hör av dig till oss direkt.
Håll dig trygg.
Important notice:
Casino Guru will never ask for payments or access to your accounts to complete KYC. If someone claims to be from Casino Guru and does that, do not share any information.
We only contact players through this official complaint thread or via @casino.guru e-mail addresses. Always check the sender’s domain and verify your complaint resolver’s e-mail address by clicking on their avatar visible inside the official complaint thread.
If anything seems suspicious, contact us directly.
Stay safe.
Automatiskt översatt:
Offentligt
Kristina
Complaint Resolution Center Team Lead
Offentligt
3 veckor sedan
Översättning
Hej,
Tack för att du skickade in ditt klagomål. Jag beklagar att du har upplevt de svårigheter du har upplevt. Får jag ställa några frågor för att bättre förstå situationen?
Kan du snälla berätta vilka spel du fokuserade på – slots, live casino, sportspel etc.?
Hade du slutfört verifieringen innan du förlorade åtkomsten till kontot?
Ackumulerades dina vinster medan en bonus var aktiv, eller utan en aktiv bonus?
Jag hoppas att vi kan hjälpa till att lösa detta problem snabbt. Tack på förhand för ditt svar.
Med vänliga hälsningar,
Kristina
Hello,
Thank you for submitting your complaint. I’m sorry to hear about the difficulties you’ve experienced. May I ask a few questions to better understand the situation?
Could you please tell me which games you were focused on — slots, live casino, sports betting, etc.?
Had you completed verification before you lost access to the account?
Were your winnings accumulated while a bonus was active, or without an active bonus?
I hope we can help resolve this issue promptly. Thank you in advance for your reply.
Best regards,
Kristina
Automatiskt översatt:
Offentligt
EdwarsJ
Brons
Offentligt
3 veckor sedan
Översättning
Jag spelade slots, jag försökte göra uttag, det skickade mig till dokumentverifiering, men när jag försökte ladda upp dokumenten startade sidan om automatiskt och jag loggade ut, och jag kunde inte logga in igen. De gav mig en bonus och jag nådde det begärda beloppet, sedan spelade jag flera spel och samlade vinster genom att köpa scatterbonusar. Med en öppen bonus kan man inte göra det; det är mot reglerna, och jag slutade med 485.
I was playing slots, I tried to withdraw, it sent me to document verification, but when I tried to upload the documents, the page automatically restarted and logged me out, and I couldn't log back in. They gave me a bonus and I reached the required amount, then I played several games and accumulated winnings by buying scatter bonuses. With an open bonus, you can't do that; it's against the rules, and I ended up with 485.
Fuen en tragamonedas, yo hice el intento de retirar me mandó a verificación de documentos cuando intenté subir documentos ya automáticamente se reinició la página y me saco del sistema y ya no pude entrar, me dieron un bono y llegué a lo exigido luego jugué varios juegos y fui acumulando comprando bonos de scatters y fui acumulando ganancias, con bono abierto no se puede hacer, está en lo reglamentario y justo me quedé en 485
Automatiskt översatt:
Offentligt
EdwarsJ
Brons
Offentligt
3 veckor sedan
Översättning
Tyvärr, det här problemet löses inte. Nu ber de om ett kontoutdrag, som jag laddar upp, men de fortsätter att avvisa det. Jag betalade med Apple Pay och betalningen visas inte i casinots namn, så jag vet inte vad jag ska göra.
Sorry, this isn't getting resolved. Now they're asking for a bank statement, which I upload but they keep rejecting it. I paid with Apple Pay and the payment isn't showing up under the casino's name, so I don't know what to do.
Perdona esto no se resuelve, ahora me piden extracto bancario claro yo lo subo pero lo rechazan, yo pagué por Apple pay y no me sale el pago con el nombre del casino entonces no sé qué hacer
Automatiskt översatt:
Offentligt
Kristina
Complaint Resolution Center Team Lead
Offentligt
2 veckor sedan
Översättning
Tack så mycket för ditt svar, EdwarsJ. Kan du vidarebefordra all relevant korrespondens mellan dig och kasinot till kristina.s@casino.guru Om det passar dig bättre kan du också lägga upp skärmdumpar här. Jag förstår att det kan ta tid, så jag uppskattar din hjälp.
Thank you very much for your reply, EdwarsJ. Could you please forward all relevant correspondence between you and the casino to kristina.s@casino.guru? If it’s more convenient, you may also post screenshots here. I understand this may take time, so I appreciate your assistance.
Kristina, det här fortsätter, det är inte löst, de accepterar inga kontoutdrag, vad ska jag göra?
Kristina, this continues, it's not resolved, they won't accept any bank statements, what do I do?
kristina esto continua no se resuelve no aceptan ningun extracto del banco, que hago??
Automatiskt översatt:
Offentligt
Kristina
Complaint Resolution Center Team Lead
Offentligt
1 vecka sedan
Översättning
Kära EdwarsJ,
Tack för ditt samarbete och för att du tillhandahållit all nödvändig information. Jag uppskattar verkligen den tid och ansträngning du har lagt ner på att dela allt med oss hittills.
Ditt klagomål går nu vidare till nästa steg i vår process och hanteras av din dedikerade handläggare, Martina ( martina.b@casino.guru ). Detta är ett standardsteg i vår procedur, eftersom ansvarig för lösningen tar över kommunikationen med casinot direkt och hanterar ditt ärende från och med nu.
Ingen åtgärd krävs från dig just nu. Din handläggare kommer att kontakta dig via den här tråden om ytterligare information behövs. Du kan vara säker på att ditt ärende är i välgrundade händer.
Jag önskar dig lycka till och hoppas att ditt ärende snart löses till din belåtenhet.
Med vänliga hälsningar,
Kristina
Dear EdwarsJ,
Thank you for your cooperation and for providing all the necessary information. I truly appreciate the time and effort you’ve taken to share everything with us so far.
Your complaint will now move to the next stage of our process and be handled by your dedicated Resolver, Martina (martina.b@casino.guru). This is a standard step in our procedure, as the Resolver will take over communication with the casino directly and manage your case from this point onward.
No action is required from you right now. Your Resolver will reach out through this thread if any additional details are needed. You can rest assured that your case is in very capable hands.
I wish you the best of luck and hope your case will be resolved to your satisfaction soon.
Kind regards,
Kristina
Automatiskt översatt:
Offentligt
Martina
Casino Analyst & Complaint Specialist
Offentligt
1 vecka sedan
Översättning
Kära EdwarsJ,
Mitt namn är Martina och från och med nu kommer jag att hjälpa dig att lösa ditt klagomål. Jag beklagar den situation du hamnat i. Jag kommer att kontakta casinot och göra mitt bästa för att lösa problemet så snart som möjligt.
Nu vill jag bjuda in en representant för RockySpin Casino att delta i denna diskussion och delta i lösningen av detta klagomål.
Bäste casinorepresentant, kan du vänligen ge mer information om detta fall?
Tack på förhand för att du tillhandahåller informationen.
Dear EdwarsJ,
My name is Martina and from now on, I will assist you with resolving your complaint. I am sorry for the situation you found yourself in. I will contact the casino and try my best to resolve the issue as soon as possible.
Now I would like to invite RockySpin Casino representative to join this conversation and participate in the resolution of this complaint.
Dear casino representative, could you please provide more information about this case?
Thank you in advance for providing the information.
Automatiskt översatt:
Offentligt
RockySpin Casino
Representant för casinot
Offentligt
1 vecka sedan
Översättning
Hej EdwarsJ,
Vi har lagt märke till ditt senaste meddelande och vill gärna gå vidare med din återbetalning så snart som möjligt.
Dina inskickade dokument har godkänts. Vårt team skickade också ett e-postmeddelande till dig igår kväll, den 15 september, med nästa steg och den information vi behöver från dig för att kunna fortsätta. Av säkerhets- och integritetsskäl kan vi inte dela eller diskutera dessa uppgifter på denna offentliga plattform.
Kontrollera din inkorg (och din skräppostmapp) efter vårt meddelande och svara direkt på det e-postmeddelandet med den begärda informationen. När vi har mottagit ditt svar och återbetalningen har behandlats kommer du att meddelas via e-post.
Med vänliga hälsningar,
RockySpin Casino
Hello EdwarsJ,
We noticed your recent message and would like to move forward with your refund as soon as possible.
Your submitted documents have been approved. Our team also sent you an email yesterday evening, on 15 September, with the next steps and the information we need from you in order to proceed. For your security and privacy, we cannot share or discuss those details on this public platform.
Please check your inbox (and your spam/junk folder) for our message and reply directly to that email with the requested information. Once we receive your response and the refund is processed, you will be notified via email.
Kind regards,
RockySpin Casino
Automatiskt översatt:
Bilaga med känsliga uppgifter
EdwarsJ
Brons
Bilaga med känsliga uppgifter
1 vecka sedan
Översättning
Problemet är att jag har skickat kreditkorts- och kontoutdrag för de betalningar jag gjort många gånger, och jag betalade via Apple Pay, så datumen kommer aldrig att matcha. Till exempel, den 1 september gjorde jag en Apple Pay-betalning på 45 euro, och den återspeglades inte på mitt konto förrän den 3 september. Jag har förklarat detta, och casinot avvisar allt, och ni avvisar även mina e-postmeddelanden. Faktum är att ni raderade alla mina försök att ladda upp dokumenten från casinots webbplats. Jag har bevis på detta; jag tog skärmdumpar. Jag har inkluderat bevis på betalningarna, vilket naturligtvis inte matchar casinots datum, som jag nämnde.
Så låt oss se hur de löser det här. Jag är inte här bara för att vara här; jag är här för att jag betalade.
Titta på antalet mejl: 42 skrivna mejl och inget löst.
Jag har gott om bevis att visa att jag har stött på otaliga hinder för att betala. Varför? Tja, jag har ett väldigt dåligt svar: "Bedrägerier". Jag vet inte, men det är något att tänka på. Snälla, sätt ett slut på detta.
The problem is that I've sent the credit card and bank statements for the payments I made many times, and I paid via Apple Pay, so the dates will never match. For example, on September 1st, I made a €45 Apple Pay payment, and it wasn't reflected in my account until September 3rd. I've explained this, and the casino rejects everything, and you also reject my emails. In fact, you deleted all my attempts to upload the documents from the casino's website. I have proof of this; I took screenshots. I've included proof of the payments, which, of course, doesn't match the casino's dates, as I mentioned.
So let's see how they resolve this. I'm not here just to be here; I'm here because I paid.
Look at the number of emails: 42 emails written and nothing resolved.
I have plenty of evidence to provide showing that I've been given countless obstacles to paying. Why? Well, I have a very bad answer: "Scams." I don't know, but it's something to consider. Please put an end to this.
El problema es que yo he enviado muchas veces los extractos de la tarjeta y cuenta bancaria con la que pagué y yo lo hice por Apple Pay lo cual las fechas no van a coincidir nunca, ejemplo yo el día 01 de septiembre hice un pago con Apple Pay de 45€ y este no se refleja en la cuenta hasta el día 3 de septiembre y lo he dicho lo he explicado y el casino me rechaza todo y ustedes por correo también de hecho borraron de la página del casino la cantidad de intentos que hice de subir los documentos tengo pruebas de eso hice capturas, hay pongo pruebas de los pago claro no coinciden con las fechas del casino por lo que comenté
Así que a ver cómo lo resuelven yo no estoy aquí por estar, estoy porque he pagado
mira la cantidad de correos de 42 correos escritos y nada resuelto
tengo mucho material que aportar donde demuestro que me han puesto mil trabas para pagar, porque? Pues tengo una muy mala respuesta "Estafar" no lo sé pero se puede pensar, finiquitar esto por favor
Automatiskt översatt:
Offentligt
Martina
Casino Analyst & Complaint Specialist
Offentligt
1 vecka sedan
Översättning
Bästa RockySpin Casino-teamet,
Kan du snälla hjälpa spelaren? Tack så mycket på förhand.
Dear RockySpin Casino Team,
Can you please assist the player? Thank you very much in advance
Automatiskt översatt:
Offentligt
RockySpin Casino
Representant för casinot
Offentligt
1 vecka sedan
Översättning
Hej EdwarsJ,
Vi har precis skickat ett nytt e-postmeddelande till dig med instruktionerna och inloggningsuppgifterna som krävs för din återbetalning. I det här skedet behövs inga ytterligare dokument – endast de begärda uppgifterna krävs för att återbetalningen ska kunna genomföras. Utan denna information kan vi inte gå vidare.
Vi förstår att du tidigare har angett kontouppgifter, men detta steg är nödvändigt som en del av vår standardprocess. När du svarar på e-postmeddelandet med den begärda informationen kan vi initiera återbetalningsprocessen.
Kontrollera din inkorg (inklusive din skräppostmapp) efter vårt meddelande och svara direkt på det e-postmeddelandet med de nödvändiga uppgifterna. Så snart vi har mottagit ditt svar och återbetalningen har behandlats kommer du att meddelas via e-post.
Tack för ditt samarbete.
Med vänliga hälsningar,
RockySpin Casino
Hello EdwarsJ,
We have just sent you a new email containing the instructions and credentials required for your refund. At this stage, no additional documents are needed - only the requested details are required in order for the refund to proceed. Without this information, we are unable to move forward.
We understand that you have previously provided account details; however, this step is necessary as part of our standard process. Once you reply to the email with the requested information, we will be able to initiate the refund process.
Please check your inbox (including your spam/junk folder) for our message and reply directly to that email with the required details. As soon as we receive your response and the refund has been processed, you will be notified by email.
Thank you for your cooperation.
Kind regards,
RockySpin Casino
Automatiskt översatt:
Offentligt
EdwarsJ
Brons
Offentligt
1 vecka sedan
Översättning
Varför tar det så lång tid för dessa personer? Jag har redan gjort ett uttag via casinots webbplats och de avvisade det utan någon förvarning eller förklaring. Jag svarade på deras e-post idag, torsdagen den 17 september, för att se hur lång tid det tar för dem att betala ut 489 euro. Hur många dagar kommer det att ta?
Why are these people taking so long? I already made a withdrawal through the casino website and they rejected it without any warning or explanation. I replied to their email today, Thursday, September 17th, to see how long it takes them to pay the €489. How many days will it take?
Esta gente porque da tantas largas ya hice un retiro por la página del casino y ya me la han rechazando sin avisar ni nada ni dar un porqué, ya he respondido el correo hoy jueves17/09/26 a ver cuánto tardan en pagar los 489€, cuantos días pasarán
Automatiskt översatt:
Offentligt
EdwarsJ
Brons
Offentligt
1 vecka sedan
Översättning
När ska dessa människor betala mig? Jag svarade på meddelandet för 3 dagar sedan och jag har inte hört något sedan dess, de har inte ens svarat. Det här händer aldrig.
When are these people going to pay me? I replied to the message 3 days ago and I haven't heard anything since, they haven't even responded. This is never going on.
Esta gente cuando me va a pagar ya conteste el mensaje hace 3 días y ni sé nada mas no han dado ni respuesta, esto es eterno
Automatiskt översatt:
Bilaga med känsliga uppgifter
EdwarsJ
Brons
Bilaga med känsliga uppgifter
1 vecka sedan
Översättning
De har svarat på två mejl där de frågat efter mina kontouppgifter, vilka jag redan skickat, och jag har till och med bifogat bevis på kontoinnehav. Vi får se hur lång tid det tar för dem att betala.
Jag har skickat allt det där, titta. Så oansvariga de här människorna är och hur lång tid det tar på sig att betala... Jag skulle inte rekommendera det här casinot till någon.
They've replied to two emails asking for my account details, which I already sent, and I even attached proof of account ownership. Let's see how much longer it takes them to pay.
I've sent all of that, look. How irresponsible these people are and how long they keep taking to pay... I wouldn't recommend this casino to anyone.
Me han respondido de 2 correos pidiéndome la cuenta cosa que ya yo envié y de paso les adjunte la titularidad de la cuenta vamos a ver cuánto más tardan en pagar
todo eso he enviado mire. Lo irresponsable que es esta gente y las largas que da para pagar no recomendó este casino a nadie
Automatiskt översatt:
Bilaga med känsliga uppgifter
EdwarsJ
Brons
Bilaga med känsliga uppgifter
1 vecka sedan
Översättning
Jag fick precis ett annat mejl med detta
Jag har skickat en hel del information; jag skickade faktiskt ett ägarintyg från min bank där bankens adress är stämplad längst ner.
Det är helt klart, så jag förstår inte det här? Jag har skickat dem en elräkning med informationen. De här personerna har redan massor av mina dokument. Det här bådar inte gott, och det verkar varken normalt eller lagligt. Jag borde vidta rättsliga åtgärder. Jag är trött på alla förseningar och de här personerna som skrattar mig rakt i ansiktet och inte betalar mig. Om det inte är en sak, så hittar de på en annan som jag har gett dem. Det verkar som om de inte läser någonting.
I just received another email with this
I have sent a lot of information; in fact, I sent a certificate of ownership from my bank where the bank's address is stamped at the bottom.
It's perfectly clear, so I don't understand this? I've sent them an electricity bill with the information. These people have tons of my documents already. This doesn't bode well, and it doesn't seem normal or legal. I should take legal action. I'm tired of all the delays and these people laughing in my face and not paying me. If it's not one thing, they make up another that I've given them. It seems like they don't read anything.
Me acaban de enviar otro correo con esto
yo he enviado muchísima información de hecho envié un certificado de titularidad de mi banco donde en la parte baja en sello húmedo pone la dirección del banco
se ve perfectamente entonces no entiendo esto? Le he enviado un recibo de luz con la información, esta gente tiene documentación mía muchísima ya esto no me da ni buena espina ni me parece normal ni legal, yo debería tomar acciones legales con esto ya estoy cansado de tantas largas y esta gente riéndose en mi cara y no me pagan si no es una cosa de inventan otra que yo les he dado parece que no leen nada
Automatiskt översatt:
Bilaga med känsliga uppgifter
EdwarsJ
Brons
Bilaga med känsliga uppgifter
1 vecka sedan
Översättning
De har inaktiverat mitt konto igen och har inte betalat mig.
Vad gör ni på Casino Guru för att hjälpa mig?
They've deactivated my account again and haven't paid me.
What are you guys at Casino Guru doing to help me?
me han vuelto a desactivar la cuenta y no me han pagado
que hago ustedes los de casino gurú que están haciendo por ayudarme?
Automatiskt översatt:
Offentligt
Martina
Casino Analyst & Complaint Specialist
Offentligt
1 vecka sedan
Översättning
Bästa RockySpin Casino-teamet,
Spelaren uppger att han har lämnat den begärda bank- och adressinformationen, men återbetalningen är fortfarande obetald. Kan ni bekräfta om alla återbetalningskrav nu är uppfyllda och ange aktuell behandlingsstatus?
Om något fortfarande saknas, vänligen identifiera exakt vilket föremål som behövs så att spelaren kan åtgärda det utan ytterligare upprepade inskick.
Tack.
Dear RockySpin Casino Team,
The player states that he has provided the requested banking and address information, but the refund remains unpaid. Could you please confirm whether all refund requirements have now been completed and provide the current processing status?
If anything is still missing, please identify the exact item required so the player can address it without further repeated submissions.
Thank you.
Automatiskt översatt:
Offentligt
RockySpin Casino
Representant för casinot
Offentligt
5 dagar sedan
Översättning
Hej EdwarsJ,
Vi vill bekräfta att din återbetalningsbegäran har behandlats och att pengarna har skickats till ditt angivna bankkonto. Du har också blivit informerad om denna uppdatering via e-post.
Observera att det kan ta upp till fem arbetsdagar innan banköverföringar krediteras, beroende på mottagande bank och dess handläggningstider. Vi ber dig att ge pengarna denna tidsram.
Om du behöver ytterligare hjälp, tveka inte att kontakta oss.
Med vänliga hälsningar,
RockySpin Casino
Hello EdwarsJ,
We would like to confirm that your refund request has been processed and the funds have been sent to your designated bank account. You have also been notified of this update via email.
Please note that bank transfers may take up to five business days to be credited, depending on the receiving bank and its processing times. We kindly ask you to allow this timeframe for the funds to arrive.
Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact us.
Best regards,
RockySpin Casino
Automatiskt översatt:
Offentligt
Martina
Casino Analyst & Complaint Specialist
Offentligt
5 dagar sedan
Översättning
Tack RockySpin Casino Team för de goda nyheterna!
Kära EdwarsJ
I det här fallet borde det bara vara en tidsfråga innan betalningen når dig.
Jag kommer att hålla detta klagomål öppet tills du bekräftar att uttaget har lyckats.
Vänligen meddela mig så snart du mottagit betalningen. Du kan också använda knappen Lös för att automatiskt markera detta klagomål som löst. Tack.
Thank you RockySpin Casino Team, for the good news!
Dear EdwarsJ
At this point it should only be a matter of time before the payment reaches you.
I will keep this complaint opened until your confirmation regarding successful withdrawal.
Please let me know as soon as you receive the payment. You can also use the Resolve button to automatically mark this complaint as resolved. Thank you.
Automatiskt översatt:
Offentligt
Martina
Casino Analyst & Complaint Specialist
Offentligt
5 dagar sedan
Översättning
Vi vill informera alla som följer det här ärendet att spelaren har använt den dedikerade knappen för att markera klagomålet som löst. Hej EdwarsJ,
Vi är glada att höra att ditt problem har blivit löst. Vi kommer att markera klagomålet som "Löst" i vårt system. Tack för ditt samarbete och din bekräftelse. Om du skulle uppleva framtida problem med detta eller något annat casino, så tveka inte att kontakta vårt Center för klagomålslösning. Vi finns här för att hjälpa dig.
Våra tjänster är som alltid helt kostnadsfria, och vi accepterar ingen dricks. Däremot skulle vi verkligen uppskatta om du kunde ta en stund och dela med dig av din upplevelse av våra tjänster på Trustpilot: https://trustpilot.com/evaluate/casino.guru. Din ärliga recension, tillsammans med eventuella förbättringsförslag, skulle vara oerhört värdefull. Den kan också hjälpa andra som funderar på att kontakta oss för hjälp med frågor kring onlinecasinon.
Vi tackar dig på förhand för din tid och dina synpunkter. Med vänliga hälsningar,
Martina
We'd like to inform everyone following this case that the player has marked this complaint as resolved using the dedicated button.
Dear EdwarsJ,
We are pleased to hear that your issue has been resolved. We will mark the complaint as 'Resolved' in our system. Thank you for your cooperation and confirmation. If you experience any future issues with this or any other casino, please don’t hesitate to reach out to our Complaint Resolution Center. We are here to assist you.
As always, our services are free of charge, and we do not accept any gratuities. However, we would greatly appreciate it if you could take a moment to share your experience with our services on Trustpilot: https://trustpilot.com/evaluate/casino.guru. Your honest review, along with any suggestions for improvement, would be incredibly valuable. It can also help others who are considering contacting us for assistance with online casino-related matters.
Thank you in advance for your time and feedback. Best regards,
Martina
Automatiskt översatt:
Vi har skickat ett e-postmeddelande till dig
Kontrollera din inkorg och klicka på länken vi har skickat till: youremail@gmail.com
Länken är giltig i 72 timmar.
Kontrollera mappen för "Skräppost" eller "Kampanjer" eller klicka på knappen nedan.